Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

34"


Θέλω να τη κοιτάξεις στα μάτια για 34"

Τη ξέρεις;
       Όχι δεν είναι από ταινία...
       Ούτε από πίνακα του Μουνκ

Είναι εδώ μια μάνα λίγα μέτρα από τη γειτονιά μου.
Μπορεί να ναι και κοντά στη δική σου δε ξέρω.
       Εμένα μου τρυπάει το στομάχι.

Την είδες;

Είναι κάτι άνθρωποι που πολεμάνε για ιδανικά.
Δε ξέρω αν κάνουν καλά ή όχι.
Δε ξέρω να τους κρίνω
Ούτε μπορώ να σου πω ότι είναι σωστά αυτά που πρεσβεύω εγώ.

Αυτή βρέθηκε τυχαία σε αυτή τη θέση.
Δε το διάλεξε.
Σίγουρα δε το διάλεξε!

Είναι φορές που αναρωτήθηκα "Τι νομίζει ότι θα βγάλει;"

πλά εγώ θέλω όταν θα συναντήσω τον Παύλο και εγώ και ο πατέρας του να 'χουμε κάνει κάτι, και να μην το 'χουμε αφήσει έτσι" είπε...


Θέλω να τη κοιτάξεις στα μάτια.
                        Όσο μπορείς...

                                         Καλή τύχη Μανούλα!

                                                          
                                                             ΛΑΚ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου